_version_ 1799744840264581120
annif_keywords_txtF_mv inkluusio aineenopettajat käsitykset opettajankoulutus oppilaat
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p18355 http://www.yso.fi/onto/yso/p4071 http://www.yso.fi/onto/yso/p6333 http://www.yso.fi/onto/yso/p10746 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
author Virkki, Antti
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Opettajankoulutuslaitos Department of Teacher Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Luokanopettajakoulutus Teacher Education 103
author_facet Virkki, Antti Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Opettajankoulutuslaitos Department of Teacher Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Luokanopettajakoulutus Teacher Education 103 Virkki, Antti
author_sort Virkki, Antti
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Opettajankoulutuslaitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2022-12-08T21:00:28Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Induktiovaiheen aineenopettajien k&#xE4;sityksi&#xE4; inkluusiosta ja oppilaiden yksil&#xF6;llisyydest&#xE4;</title><creator>Virkki, Antti</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Opettajankoulutuslaitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Teacher Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Luokanopettajakoulutus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Teacher Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">103</contributor><subject type="other">induktiovaihe</subject><subject type="yso">k&#xE4;sitykset</subject><subject type="yso">yksil&#xF6;llisyys</subject><subject type="yso">inkluusio</subject><subject type="yso">opettajankoulutus</subject><subject type="yso">aineenopettajat</subject><subject type="yso">erityisopetus</subject><subject type="yso">opettajat</subject><subject type="yso">opettajuus</subject><subject type="yso">opetus</subject><subject type="yso">ammatillinen kehitys</subject><subject type="yso">oppilaat</subject><subject type="yso">koulut</subject><available>2022-12-08T08:05:29Z</available><issued>2022</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/84223</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202212085485</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202212085485</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/84223/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202212085485.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202212085485.pdf" type="application/pdf" length="618628" sequence="1"/><recordID>123456789_84223</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_84223
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:30Z
main_date 2022-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2022
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/84223\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202212085485.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202212085485.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 103
publication_first_indexed 2022-12-08T21:00:28Z
publishDate 2022
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Virkki, Antti Induktiovaiheen aineenopettajien käsityksiä inkluusiosta ja oppilaiden yksilöllisyydestä induktiovaihe käsitykset yksilöllisyys inkluusio opettajankoulutus aineenopettajat erityisopetus opettajat opettajuus opetus ammatillinen kehitys oppilaat koulut
subject_txtF Luokanopettajakoulutus
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_84223&index=0&size=large
title Induktiovaiheen aineenopettajien käsityksiä inkluusiosta ja oppilaiden yksilöllisyydestä
title_full Induktiovaiheen aineenopettajien käsityksiä inkluusiosta ja oppilaiden yksilöllisyydestä
title_fullStr Induktiovaiheen aineenopettajien käsityksiä inkluusiosta ja oppilaiden yksilöllisyydestä Induktiovaiheen aineenopettajien käsityksiä inkluusiosta ja oppilaiden yksilöllisyydestä
title_full_unstemmed Induktiovaiheen aineenopettajien käsityksiä inkluusiosta ja oppilaiden yksilöllisyydestä Induktiovaiheen aineenopettajien käsityksiä inkluusiosta ja oppilaiden yksilöllisyydestä
title_short Induktiovaiheen aineenopettajien käsityksiä inkluusiosta ja oppilaiden yksilöllisyydestä
title_sort induktiovaiheen aineenopettajien käsityksiä inkluusiosta ja oppilaiden yksilöllisyydestä
title_txtP Induktiovaiheen aineenopettajien käsityksiä inkluusiosta ja oppilaiden yksilöllisyydestä
topic induktiovaihe käsitykset yksilöllisyys inkluusio opettajankoulutus aineenopettajat erityisopetus opettajat opettajuus opetus ammatillinen kehitys oppilaat koulut
topic_facet aineenopettajat ammatillinen kehitys erityisopetus induktiovaihe inkluusio koulut käsitykset opettajankoulutus opettajat opettajuus opetus oppilaat yksilöllisyys
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/84223 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202212085485
work_keys_str_mv AT virkkiantti induktiovaiheenaineenopettajienkäsityksiäinkluusiostajaoppilaidenyksilöllisyydestä