Annala, S., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2022). ADHD-oireisten oppilaiden kokemukset koulun käyttäytymisodotusten selkeydestä, käyttäytymisen harjoittelusta ja käyttäytymisestä saadusta palautteesta.
Chicago-viite (17. p.)Annala, Sanna-Leena, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. ADHD-oireisten Oppilaiden Kokemukset Koulun Käyttäytymisodotusten Selkeydestä, Käyttäytymisen Harjoittelusta Ja Käyttäytymisestä Saadusta Palautteesta. 2022.
MLA-viite (9. p.)Annala, Sanna-Leena, et al. ADHD-oireisten Oppilaiden Kokemukset Koulun Käyttäytymisodotusten Selkeydestä, Käyttäytymisen Harjoittelusta Ja Käyttäytymisestä Saadusta Palautteesta. 2022.