Oppilaiden toiminnanohjauksen haasteista ja niihin vastaamisesta kirjoittaminen ala- ja yläkoulun oppimisen ja koulunkäynnin tuen asiakirjoissa

Tämän tutkimuksen tarkoitus oli selvittää, millä tavoin toiminnanohjauksen haasteista ja niihin vastaamisesta kirjoitetaan pedagogisissa asiakirjoissa. Tutkimuksen aineisto koostui perusopetuksessa laadituista oppimisen ja koulun-käynnin tuen asiakirjoista (N=88) eli oppimissuunnitelmista ja henkilö...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Huuhtanen, Julia
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/83190