_version_ 1799744805566152704
annif_keywords_txtF_mv kuluttajakäyttäytyminen ystävyys merkitykset (semantiikka) suomalaiset kuluttajat
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p8576 http://www.yso.fi/onto/yso/p9000 http://www.yso.fi/onto/yso/p7009 http://www.yso.fi/onto/yso/p3180 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397
author Rautiainen, Juha
author2 Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Kieli- ja viestintätieteiden laitos Department of Language and Communication Studies Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Viestintä Communication 3135
author_facet Rautiainen, Juha Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta Faculty of Humanities and Social Sciences Kieli- ja viestintätieteiden laitos Department of Language and Communication Studies Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Viestintä Communication 3135 Rautiainen, Juha
author_sort Rautiainen, Juha
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kieli- ja viestintätieteiden laitos
faculty_txtF Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
first_indexed 2022-09-02T20:00:47Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>&#x201D;Mua kiinnostaa se niitten el&#xE4;m&#xE4;&#x201D; : yksipuolisen yst&#xE4;vyyden merkitys kuluttajak&#xE4;ytt&#xE4;ytymiseen</title><creator>Rautiainen, Juha</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kieli- ja viestint&#xE4;tieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Language and Communication Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Viestint&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Communication</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3135</contributor><subject type="other">parasosiaalinen vuorovaikutussuhde</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">kuluttajak&#xE4;ytt&#xE4;ytyminen</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">vaikuttajamarkkinointi</subject><subject type="yso">vuorovaikutus</subject><available>2022-09-02T11:52:28Z</available><issued>2022</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82934</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202209024466</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202209024466</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/82934/4/URN_NBN_fi_jyu-202209024466.pdf" name="URN_NBN_fi_jyu-202209024466.pdf" type="application/pdf" length="265872" sequence="4"/><recordID>123456789_82934</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_82934
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:48Z
main_date 2022-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2022
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/82934\/4\/URN_NBN_fi_jyu-202209024466.pdf","text":"URN_NBN_fi_jyu-202209024466.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
publication_first_indexed 2022-09-02T20:00:47Z
publishDate 2022
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Rautiainen, Juha ”Mua kiinnostaa se niitten elämä” : yksipuolisen ystävyyden merkitys kuluttajakäyttäytymiseen parasosiaalinen vuorovaikutussuhde sosiaalinen media kuluttajakäyttäytyminen markkinointi vaikuttajamarkkinointi vuorovaikutus
subject_txtF Viestintä
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_82934&index=0&size=large
title ”Mua kiinnostaa se niitten elämä” : yksipuolisen ystävyyden merkitys kuluttajakäyttäytymiseen
title_full ”Mua kiinnostaa se niitten elämä” : yksipuolisen ystävyyden merkitys kuluttajakäyttäytymiseen
title_fullStr ”Mua kiinnostaa se niitten elämä” : yksipuolisen ystävyyden merkitys kuluttajakäyttäytymiseen ”Mua kiinnostaa se niitten elämä” : yksipuolisen ystävyyden merkitys kuluttajakäyttäytymiseen
title_full_unstemmed ”Mua kiinnostaa se niitten elämä” : yksipuolisen ystävyyden merkitys kuluttajakäyttäytymiseen ”Mua kiinnostaa se niitten elämä” : yksipuolisen ystävyyden merkitys kuluttajakäyttäytymiseen
title_short ”Mua kiinnostaa se niitten elämä”
title_sort mua kiinnostaa se niitten elämä yksipuolisen ystävyyden merkitys kuluttajakäyttäytymiseen
title_sub yksipuolisen ystävyyden merkitys kuluttajakäyttäytymiseen
title_txtP ”Mua kiinnostaa se niitten elämä” : yksipuolisen ystävyyden merkitys kuluttajakäyttäytymiseen
topic parasosiaalinen vuorovaikutussuhde sosiaalinen media kuluttajakäyttäytyminen markkinointi vaikuttajamarkkinointi vuorovaikutus
topic_facet kuluttajakäyttäytyminen markkinointi parasosiaalinen vuorovaikutussuhde sosiaalinen media vaikuttajamarkkinointi vuorovaikutus
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82934 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202209024466
work_keys_str_mv AT rautiainenjuha muakiinnostaaseniittenelämäyksipuolisenystävyydenmerkityskuluttajakäyttäytymiseen