_version_ |
1799744805566152704
|
annif_keywords_txtF_mv |
kuluttajakäyttäytyminen
ystävyys
merkitykset (semantiikka)
suomalaiset
kuluttajat
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p8576
http://www.yso.fi/onto/yso/p9000
http://www.yso.fi/onto/yso/p7009
http://www.yso.fi/onto/yso/p3180
http://www.yso.fi/onto/yso/p1397
|
author |
Rautiainen, Juha
|
author2 |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
Department of Language and Communication Studies
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Viestintä
Communication
3135
|
author_facet |
Rautiainen, Juha
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
Department of Language and Communication Studies
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Viestintä
Communication
3135
Rautiainen, Juha
|
author_sort |
Rautiainen, Juha
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
|
faculty_txtF |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
|
first_indexed |
2022-09-02T20:00:47Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>”Mua kiinnostaa se niitten elämä” : yksipuolisen ystävyyden merkitys kuluttajakäyttäytymiseen</title><creator>Rautiainen, Juha</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kieli- ja viestintätieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Language and Communication Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Viestintä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Communication</contributor><contributor type="oppiainekoodi">3135</contributor><subject type="other">parasosiaalinen vuorovaikutussuhde</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">kuluttajakäyttäytyminen</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">vaikuttajamarkkinointi</subject><subject type="yso">vuorovaikutus</subject><available>2022-09-02T11:52:28Z</available><issued>2022</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82934</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202209024466</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202209024466</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/82934/4/URN_NBN_fi_jyu-202209024466.pdf" name="URN_NBN_fi_jyu-202209024466.pdf" type="application/pdf" length="265872" sequence="4"/><recordID>123456789_82934</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_82934
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-05-13T20:04:48Z
|
main_date |
2022-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2022
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/82934\/4\/URN_NBN_fi_jyu-202209024466.pdf","text":"URN_NBN_fi_jyu-202209024466.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
publication_first_indexed |
2022-09-02T20:00:47Z
|
publishDate |
2022
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Rautiainen, Juha
”Mua kiinnostaa se niitten elämä” : yksipuolisen ystävyyden merkitys kuluttajakäyttäytymiseen
parasosiaalinen vuorovaikutussuhde
sosiaalinen media
kuluttajakäyttäytyminen
markkinointi
vaikuttajamarkkinointi
vuorovaikutus
|
subject_txtF |
Viestintä
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_82934&index=0&size=large
|
title |
”Mua kiinnostaa se niitten elämä” : yksipuolisen ystävyyden merkitys kuluttajakäyttäytymiseen
|
title_full |
”Mua kiinnostaa se niitten elämä” : yksipuolisen ystävyyden merkitys kuluttajakäyttäytymiseen
|
title_fullStr |
”Mua kiinnostaa se niitten elämä” : yksipuolisen ystävyyden merkitys kuluttajakäyttäytymiseen
”Mua kiinnostaa se niitten elämä” : yksipuolisen ystävyyden merkitys kuluttajakäyttäytymiseen
|
title_full_unstemmed |
”Mua kiinnostaa se niitten elämä” : yksipuolisen ystävyyden merkitys kuluttajakäyttäytymiseen
”Mua kiinnostaa se niitten elämä” : yksipuolisen ystävyyden merkitys kuluttajakäyttäytymiseen
|
title_short |
”Mua kiinnostaa se niitten elämä”
|
title_sort |
mua kiinnostaa se niitten elämä yksipuolisen ystävyyden merkitys kuluttajakäyttäytymiseen
|
title_sub |
yksipuolisen ystävyyden merkitys kuluttajakäyttäytymiseen
|
title_txtP |
”Mua kiinnostaa se niitten elämä” : yksipuolisen ystävyyden merkitys kuluttajakäyttäytymiseen
|
topic |
parasosiaalinen vuorovaikutussuhde
sosiaalinen media
kuluttajakäyttäytyminen
markkinointi
vaikuttajamarkkinointi
vuorovaikutus
|
topic_facet |
kuluttajakäyttäytyminen
markkinointi
parasosiaalinen vuorovaikutussuhde
sosiaalinen media
vaikuttajamarkkinointi
vuorovaikutus
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82934
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202209024466
|
work_keys_str_mv |
AT rautiainenjuha muakiinnostaaseniittenelämäyksipuolisenystävyydenmerkityskuluttajakäyttäytymiseen
|