Opettajien tieto luetun ymmärtämisen opetusstrategioista ja sen yhteys strategioiden tunnistamiseen

Bibliographic Details
Main Author: Meriläinen, Roosa
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Erityispedagogiikka, Special Education, 101
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2022
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82901
_version_ 1809900857127337984
annif_keywords_txtF_mv luetun ymmärtäminen strategiat lukutaito opettajat opetus
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p20611 http://www.yso.fi/onto/yso/p4632 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
author Meriläinen, Roosa
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Erityispedagogiikka Special Education 101
author_facet Meriläinen, Roosa Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Erityispedagogiikka Special Education 101 Meriläinen, Roosa
author_sort Meriläinen, Roosa
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kasvatustieteiden laitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2022-09-01T20:00:32Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Opettajien tieto luetun ymm&#xE4;rt&#xE4;misen opetusstrategioista ja sen yhteys strategioiden tunnistamiseen</title><creator>Meril&#xE4;inen, Roosa</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="yso">luetun ymm&#xE4;rt&#xE4;minen</subject><subject type="yso">lukutaito</subject><subject type="yso">strategiat</subject><subject type="yso">opettajat</subject><subject type="yso">lukeminen</subject><available>2022-09-01T05:47:29Z</available><issued>2022</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82901</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202209014436</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202209014436</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/82901/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202209014436.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202209014436.pdf" type="application/pdf" length="513506" sequence="1"/><recordID>123456789_82901</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_82901
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:52:14Z
main_date 2022-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2022
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/82901\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202209014436.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202209014436.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 101
publication_first_indexed 2022-09-01T20:00:32Z
publishDate 2022
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Meriläinen, Roosa Opettajien tieto luetun ymmärtämisen opetusstrategioista ja sen yhteys strategioiden tunnistamiseen luetun ymmärtäminen lukutaito strategiat opettajat lukeminen
subject_txtF Erityispedagogiikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_82901&index=0&size=large
title Opettajien tieto luetun ymmärtämisen opetusstrategioista ja sen yhteys strategioiden tunnistamiseen
title_full Opettajien tieto luetun ymmärtämisen opetusstrategioista ja sen yhteys strategioiden tunnistamiseen
title_fullStr Opettajien tieto luetun ymmärtämisen opetusstrategioista ja sen yhteys strategioiden tunnistamiseen Opettajien tieto luetun ymmärtämisen opetusstrategioista ja sen yhteys strategioiden tunnistamiseen
title_full_unstemmed Opettajien tieto luetun ymmärtämisen opetusstrategioista ja sen yhteys strategioiden tunnistamiseen Opettajien tieto luetun ymmärtämisen opetusstrategioista ja sen yhteys strategioiden tunnistamiseen
title_short Opettajien tieto luetun ymmärtämisen opetusstrategioista ja sen yhteys strategioiden tunnistamiseen
title_sort opettajien tieto luetun ymmärtämisen opetusstrategioista ja sen yhteys strategioiden tunnistamiseen
title_txtP Opettajien tieto luetun ymmärtämisen opetusstrategioista ja sen yhteys strategioiden tunnistamiseen
topic luetun ymmärtäminen lukutaito strategiat opettajat lukeminen
topic_facet luetun ymmärtäminen lukeminen lukutaito opettajat strategiat
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82901 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202209014436
work_keys_str_mv AT meriläinenroosa opettajientietoluetunymmärtämisenopetusstrategioistajasenyhteysstrategioidentunn