Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Arviointitutkimus ala-asteen t...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Arviointitutkimus ala-asteen terveyskasvatusmateriaalin liikunta -osiosta

Arviointitutkimus ala-asteen terveyskasvatusmateriaalin liikunta -osiosta

Bibliographic Details
Main Author: Kemppi, Marjaana
Other Authors: Liikuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Sport and Health Sciences, Terveystieteiden laitos, Department of Health Sciences, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 1997
Subjects:
terveyden edistäminen
koulu
terveyskasvatus -oppimateriaali
koululaiset
health education
school
health education material
schoolaged children
Fysioterapia
Physiotherapy
50422
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/8268
  • Holdings
  • Description
  • Staff View
Description
Summary:

Similar Items

  • ”Terveyden edistäminen fysioterapian harjoittelujaksoilla” : fenomenologis-hermeneuttinen tutkimus fysioterapeuttiopiskelijoiden kokemuksista
    by: Wessman, Tea
    Published: (2023)
  • "Kyllä liikunta on ihan olennainen juttu työssäjaksamisessa" : henkilöstön näkemyksiä yhtiön toimenpiteistä liikunnan edistämiseksi
    by: Muhonen, Anne
    Published: (2019)
  • Yhteisöllisyys ja etäteknologia aikuisten kehitysvammaisten terveyttä edistävässä kuntoutuksessa
    by: Slunga, Annika
    Published: (2018)
  • "Läheks röökille" : ammattikoulun autoalalla opiskelevien nuorten antamia merkityksiä tupakka- ja nikotiinituotteiden käytölle
    by: Eemola, Matleena
    Published: (2017)
  • Liikunta terveyden edistäjänä lukion terveystiedon oppikirjoissa
    by: Lindlöf, Henrikki
    Published: (2015)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report