Silmänliikkeet luettaessa tehtävänannon kannalta oleellista ja epäoleellista lausetta

Tutkimuksen tavoitteena oli kuvata kouluikäisten oppilaiden lukuprosessia simuloidussa internetympäristössä tapahtuneen tiedonhakutehtävän tiedonannon lukemisessa. Lukuprosessia mitattiin silmänliikkeiden avulla. Käytetyt silmänliikemittarit olivat ensimmäisen lukukerran kesto, fiksaatioiden kokonai...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Radwan, Rami
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Psykologian laitos, Department of Psychology, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fin
Julkaistu: 2017
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82449