Pyykkö, E., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2022). Vastuullisen vaikuttajamarkkinoinnin vaikutus brändimielikuviin.
Chicago-viite (17. p.)Pyykkö, Eveliina, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Vastuullisen Vaikuttajamarkkinoinnin Vaikutus Brändimielikuviin. 2022.
MLA-viite (9. p.)Pyykkö, Eveliina, et al. Vastuullisen Vaikuttajamarkkinoinnin Vaikutus Brändimielikuviin. 2022.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.