APA-viite (7. p.)

Pyykkö, E., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2022). Vastuullisen vaikuttajamarkkinoinnin vaikutus brändimielikuviin.

Chicago-viite (17. p.)

Pyykkö, Eveliina, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Vastuullisen Vaikuttajamarkkinoinnin Vaikutus Brändimielikuviin. 2022.

MLA-viite (9. p.)

Pyykkö, Eveliina, et al. Vastuullisen Vaikuttajamarkkinoinnin Vaikutus Brändimielikuviin. 2022.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.