APA (7th ed.) Citation

Pyykkö, E., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2022). Vastuullisen vaikuttajamarkkinoinnin vaikutus brändimielikuviin.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Pyykkö, Eveliina, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Vastuullisen Vaikuttajamarkkinoinnin Vaikutus Brändimielikuviin. 2022.

MLA (9th ed.) Citation

Pyykkö, Eveliina, et al. Vastuullisen Vaikuttajamarkkinoinnin Vaikutus Brändimielikuviin. 2022.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.