_version_ 1799744781177323520
annif_keywords_txtF_mv asiakaskokemus toimialat ostokäyttäytyminen kuluttajat kuluttajakäyttäytyminen
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p24882 http://www.yso.fi/onto/yso/p1427 http://www.yso.fi/onto/yso/p8573 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 http://www.yso.fi/onto/yso/p8576
author Lohi, Valtteri
author2 Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601
author_facet Lohi, Valtteri Informaatioteknologian tiedekunta Faculty of Information Technology Informaatioteknologia Information Technology Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Tietojärjestelmätiede Information Systems Science 601 Lohi, Valtteri
author_sort Lohi, Valtteri
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Informaatioteknologia
faculty_txtF Informaatioteknologian tiedekunta
first_indexed 2022-06-29T20:09:00Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Ostop&#xE4;&#xE4;t&#xF6;ksen syntyminen asiakaskokemukseen pohjautuen eri toimialoilla</title><creator>Lohi, Valtteri</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Informaatioteknologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Information Technology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Informaatioteknologia</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Information Technology</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Tietoj&#xE4;rjestelm&#xE4;tiede</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Information Systems Science</contributor><contributor type="oppiainekoodi">601</contributor><subject type="yso">koneoppiminen</subject><subject type="yso">ostop&#xE4;&#xE4;t&#xF6;kset</subject><subject type="yso">asiakaskokemus</subject><subject type="yso">asiakastyytyv&#xE4;isyys</subject><available>2022-06-29T06:19:09Z</available><issued>2022</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82073</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202206293676</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202206293676</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/82073/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202206293676.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202206293676.pdf" type="application/pdf" length="1427112" sequence="1"/><recordID>123456789_82073</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_82073
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:47Z
main_date 2022-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2022
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/82073\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202206293676.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202206293676.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 601
publication_first_indexed 2022-06-29T20:09:00Z
publishDate 2022
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Lohi, Valtteri Ostopäätöksen syntyminen asiakaskokemukseen pohjautuen eri toimialoilla koneoppiminen ostopäätökset asiakaskokemus asiakastyytyväisyys
subject_txtF Kognitiotiede
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_82073&index=0&size=large
title Ostopäätöksen syntyminen asiakaskokemukseen pohjautuen eri toimialoilla
title_full Ostopäätöksen syntyminen asiakaskokemukseen pohjautuen eri toimialoilla
title_fullStr Ostopäätöksen syntyminen asiakaskokemukseen pohjautuen eri toimialoilla Ostopäätöksen syntyminen asiakaskokemukseen pohjautuen eri toimialoilla
title_full_unstemmed Ostopäätöksen syntyminen asiakaskokemukseen pohjautuen eri toimialoilla Ostopäätöksen syntyminen asiakaskokemukseen pohjautuen eri toimialoilla
title_short Ostopäätöksen syntyminen asiakaskokemukseen pohjautuen eri toimialoilla
title_sort ostopäätöksen syntyminen asiakaskokemukseen pohjautuen eri toimialoilla
title_txtP Ostopäätöksen syntyminen asiakaskokemukseen pohjautuen eri toimialoilla
topic koneoppiminen ostopäätökset asiakaskokemus asiakastyytyväisyys
topic_facet asiakaskokemus asiakastyytyväisyys koneoppiminen ostopäätökset
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82073 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202206293676
work_keys_str_mv AT lohivaltteri ostopäätöksensyntyminenasiakaskokemukseenpohjautueneritoimialoilla