_version_ |
1809900833295302656
|
annif_keywords_txtF_mv |
brands
multimodality
competition (economy)
branding
construction
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p23851
http://www.yso.fi/onto/yso/p25633
http://www.yso.fi/onto/yso/p1866
http://www.yso.fi/onto/yso/p25981
http://www.yso.fi/onto/yso/p3673
|
author |
Keisala, Emmi
|
author2 |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
Department of Language and Communication Studies
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Englannin kieli
English
301
|
author_facet |
Keisala, Emmi
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
Faculty of Humanities and Social Sciences
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
Department of Language and Communication Studies
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Englannin kieli
English
301
Keisala, Emmi
|
author_sort |
Keisala, Emmi
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Kieli- ja viestintätieteiden laitos
|
faculty_txtF |
Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta
|
first_indexed |
2022-06-23T20:00:31Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Feuer Frei! : The Multimodal Construction of Rammstein's Brand</title><creator>Keisala, Emmi</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Humanities and Social Sciences</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kieli- ja viestintätieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Language and Communication Studies</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Englannin kieli</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">English</contributor><contributor type="oppiainekoodi">301</contributor><subject type="other">multimodal discourse analysis</subject><subject type="other">Rammstein</subject><subject type="other">metal genre</subject><subject type="yso">brändit</subject><subject type="yso">multimodaalisuus</subject><subject type="yso">musiikki</subject><subject type="yso">brändäys</subject><subject type="yso">visuaalinen viestintä</subject><subject type="yso">viestintä</subject><subject type="yso">englannin kieli</subject><subject type="yso">diskurssianalyysi</subject><subject type="yso">brands</subject><subject type="yso">multimodality</subject><subject type="yso">music</subject><subject type="yso">branding</subject><subject type="yso">visual communication</subject><subject type="yso">communication</subject><subject type="yso">English language</subject><subject type="yso">discourse analysis</subject><available>2022-06-23T07:48:17Z</available><issued>2022</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82009</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202206233613</identifier><language type="iso">en</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Tekijä ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyösemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema..</rights><rights type="accessrights" lang="en">The author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyväskylä University Library (https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation).</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202206233613</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/82009/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202206233613.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202206233613.pdf" type="application/pdf" length="1232458" sequence="1"/><recordID>123456789_82009</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_82009
|
language |
eng
|
last_indexed |
2024-09-03T10:52:53Z
|
main_date |
2022-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2022
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/82009\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202206233613.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202206233613.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
301
|
publication_first_indexed |
2022-06-23T20:00:31Z
|
publishDate |
2022
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Keisala, Emmi
Feuer Frei! : The Multimodal Construction of Rammstein's Brand
multimodal discourse analysis
Rammstein
metal genre
brändit
multimodaalisuus
musiikki
brändäys
visuaalinen viestintä
viestintä
englannin kieli
diskurssianalyysi
brands
multimodality
music
branding
visual communication
communication
English language
discourse analysis
|
subject_txtF |
Englannin kieli
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_82009&index=0&size=large
|
title |
Feuer Frei! : The Multimodal Construction of Rammstein's Brand
|
title_full |
Feuer Frei! : The Multimodal Construction of Rammstein's Brand
|
title_fullStr |
Feuer Frei! : The Multimodal Construction of Rammstein's Brand
Feuer Frei! : The Multimodal Construction of Rammstein's Brand
|
title_full_unstemmed |
Feuer Frei! : The Multimodal Construction of Rammstein's Brand
Feuer Frei! : The Multimodal Construction of Rammstein's Brand
|
title_short |
Feuer Frei!
|
title_sort |
feuer frei the multimodal construction of rammstein s brand
|
title_sub |
The Multimodal Construction of Rammstein's Brand
|
title_txtP |
Feuer Frei! : The Multimodal Construction of Rammstein's Brand
|
topic |
multimodal discourse analysis
Rammstein
metal genre
brändit
multimodaalisuus
musiikki
brändäys
visuaalinen viestintä
viestintä
englannin kieli
diskurssianalyysi
brands
multimodality
music
branding
visual communication
communication
English language
discourse analysis
|
topic_facet |
English language
Rammstein
branding
brands
brändit
brändäys
communication
discourse analysis
diskurssianalyysi
englannin kieli
metal genre
multimodaalisuus
multimodal discourse analysis
multimodality
music
musiikki
viestintä
visuaalinen viestintä
visual communication
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/82009
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202206233613
|
work_keys_str_mv |
AT keisalaemmi feuerfreithemultimodalconstructionoframmsteinsbrand
|