APA (7th ed.) Citation

Perttula, P., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2022). Kuluttajien suhtautuminen mobiilimainontaan – sitoutumista vai välttelyä?

Chicago Style (17th ed.) Citation

Perttula, Pauliina, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Kuluttajien Suhtautuminen Mobiilimainontaan – Sitoutumista Vai Välttelyä? 2022.

MLA (9th ed.) Citation

Perttula, Pauliina, et al. Kuluttajien Suhtautuminen Mobiilimainontaan – Sitoutumista Vai Välttelyä? 2022.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.