Moniammatillisuus osana inkluusiota varhaiskasvatuksen opettajien ja erityisopettajien kokemuksia inkluusion toteutumisesta työssä

Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää varhaiskasvatuksen opettajien ja varhaiskasvatuksen erityisopettajien kokemuksia inkluusiosta ja moniammatillisuudesta. Tutkimuksessa tarkastellaan miten he kokevat inkluusion, sen edistämisen ja inkluusioon liittyvän moniammatillisuuden työssään. Näin saa...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Haarala, Eva-Maria
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81895