"Ehkä se on tärkeintä, että kuitenkin ollaan läsnä, nähdään ne oppilaat ja kohdataan heidät" luokanopettajien käsityksiä 5.-6.-luokkalaisten oppilaiden koulukiinnittymisestä ja sen tukemisesta.

Bibliographic Details
Main Author: Andtfolk, Susanna
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Luokanopettajakoulutus, Teacher Education, 103
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2022
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81889
_version_ 1809900822210805760
annif_keywords_txtF_mv oppilaat käsitykset luokanopettajat opettaja-oppilassuhde koulut
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p8131 http://www.yso.fi/onto/yso/p6333 http://www.yso.fi/onto/yso/p3999 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050 http://www.yso.fi/onto/yso/p386
author Andtfolk, Susanna
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kokkolan yliopistokeskus Chydenius Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Luokanopettajakoulutus Teacher Education 103
author_facet Andtfolk, Susanna Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kokkolan yliopistokeskus Chydenius Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Luokanopettajakoulutus Teacher Education 103 Andtfolk, Susanna
author_sort Andtfolk, Susanna
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Opettajankoulutuslaitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2022-06-20T20:05:49Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>"Ehk&#xE4; se on t&#xE4;rkeint&#xE4;, ett&#xE4; kuitenkin ollaan l&#xE4;sn&#xE4;, n&#xE4;hd&#xE4;&#xE4;n ne oppilaat ja kohdataan heid&#xE4;t" : luokanopettajien k&#xE4;sityksi&#xE4; 5.-6.-luokkalaisten oppilaiden koulukiinnittymisest&#xE4; ja sen tukemisesta.</title><creator>Andtfolk, Susanna</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kokkolan yliopistokeskus Chydenius</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Kokkolan yliopistokeskus Chydenius</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Luokanopettajakoulutus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Teacher Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">103</contributor><subject type="other">koulukiinnittyminen</subject><subject type="other">koulukiinnittymisen tukeminen</subject><subject type="other">kodin ja koulun v&#xE4;linen yhteisty&#xF6;</subject><subject type="yso">vertaissuhteet</subject><subject type="yso">opettaja-oppilassuhde</subject><subject type="yso">yhteisty&#xF6;</subject><available>2022-06-20T09:15:03Z</available><issued>2022</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81889</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202206203498</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202206203498</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/81889/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202206203498.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202206203498.pdf" type="application/pdf" length="907640" sequence="1"/><recordID>123456789_81889</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_81889
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:51:39Z
main_date 2022-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2022
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/81889\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202206203498.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202206203498.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 103
publication_first_indexed 2022-06-20T20:05:49Z
publishDate 2022
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Andtfolk, Susanna "Ehkä se on tärkeintä, että kuitenkin ollaan läsnä, nähdään ne oppilaat ja kohdataan heidät" : luokanopettajien käsityksiä 5.-6.-luokkalaisten oppilaiden koulukiinnittymisestä ja sen tukemisesta. koulukiinnittyminen koulukiinnittymisen tukeminen kodin ja koulun välinen yhteistyö vertaissuhteet opettaja-oppilassuhde yhteistyö
subject_txtF Luokanopettajakoulutus
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_81889&index=0&size=large
title "Ehkä se on tärkeintä, että kuitenkin ollaan läsnä, nähdään ne oppilaat ja kohdataan heidät" : luokanopettajien käsityksiä 5.-6.-luokkalaisten oppilaiden koulukiinnittymisestä ja sen tukemisesta.
title_full "Ehkä se on tärkeintä, että kuitenkin ollaan läsnä, nähdään ne oppilaat ja kohdataan heidät" : luokanopettajien käsityksiä 5.-6.-luokkalaisten oppilaiden koulukiinnittymisestä ja sen tukemisesta.
title_fullStr "Ehkä se on tärkeintä, että kuitenkin ollaan läsnä, nähdään ne oppilaat ja kohdataan heidät" : luokanopettajien käsityksiä 5.-6.-luokkalaisten oppilaiden koulukiinnittymisestä ja sen tukemisesta. "Ehkä se on tärkeintä, että kuitenkin ollaan läsnä, nähdään ne oppilaat ja kohdataan heidät" : luokanopettajien käsityksiä 5.-6.-luokkalaisten oppilaiden koulukiinnittymisestä ja sen tukemisesta.
title_full_unstemmed "Ehkä se on tärkeintä, että kuitenkin ollaan läsnä, nähdään ne oppilaat ja kohdataan heidät" : luokanopettajien käsityksiä 5.-6.-luokkalaisten oppilaiden koulukiinnittymisestä ja sen tukemisesta. "Ehkä se on tärkeintä, että kuitenkin ollaan läsnä, nähdään ne oppilaat ja kohdataan heidät" : luokanopettajien käsityksiä 5.-6.-luokkalaisten oppilaiden koulukiinnittymisestä ja sen tukemisesta.
title_short "Ehkä se on tärkeintä, että kuitenkin ollaan läsnä, nähdään ne oppilaat ja kohdataan heidät"
title_sort ehkä se on tärkeintä että kuitenkin ollaan läsnä nähdään ne oppilaat ja kohdataan heidät luokanopettajien käsityksiä 5 6 luokkalaisten oppilaiden koulukiinnittymisestä ja sen tukemisesta
title_sub luokanopettajien käsityksiä 5.-6.-luokkalaisten oppilaiden koulukiinnittymisestä ja sen tukemisesta.
title_txtP "Ehkä se on tärkeintä, että kuitenkin ollaan läsnä, nähdään ne oppilaat ja kohdataan heidät" : luokanopettajien käsityksiä 5.-6.-luokkalaisten oppilaiden koulukiinnittymisestä ja sen tukemisesta.
topic koulukiinnittyminen koulukiinnittymisen tukeminen kodin ja koulun välinen yhteistyö vertaissuhteet opettaja-oppilassuhde yhteistyö
topic_facet kodin ja koulun välinen yhteistyö koulukiinnittyminen koulukiinnittymisen tukeminen opettaja-oppilassuhde vertaissuhteet yhteistyö
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81889 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202206203498
work_keys_str_mv AT andtfolksusanna ehkäseontärkeintäettäkuitenkinollaanläsnänähdäänneoppilaatjakohdataanheidätluoka