APA-viite (7. p.)

Väisänen, T., tiedekunta, I., Technology, F. o. I., Informaatioteknologia, Technology, I., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2022). Pelaajien näkemykset proseduraalista sisällönluontia hyödyntävästä reaaliaikaisesta pelisisällön personalisoinnista.

Chicago-viite (17. p.)

Väisänen, Tomi, Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Pelaajien Näkemykset Proseduraalista Sisällönluontia Hyödyntävästä Reaaliaikaisesta Pelisisällön Personalisoinnista. 2022.

MLA-viite (9. p.)

Väisänen, Tomi, et al. Pelaajien Näkemykset Proseduraalista Sisällönluontia Hyödyntävästä Reaaliaikaisesta Pelisisällön Personalisoinnista. 2022.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.