Väisänen, T., tiedekunta, I., Technology, F. o. I., Informaatioteknologia, Technology, I., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2022). Pelaajien näkemykset proseduraalista sisällönluontia hyödyntävästä reaaliaikaisesta pelisisällön personalisoinnista.
Chicago Style (17th ed.) CitationVäisänen, Tomi, Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Pelaajien Näkemykset Proseduraalista Sisällönluontia Hyödyntävästä Reaaliaikaisesta Pelisisällön Personalisoinnista. 2022.
MLA (9th ed.) CitationVäisänen, Tomi, et al. Pelaajien Näkemykset Proseduraalista Sisällönluontia Hyödyntävästä Reaaliaikaisesta Pelisisällön Personalisoinnista. 2022.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.