Salonkari, L., tiedekunta, I., Technology, F. o. I., Informaatioteknologia, Technology, I., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2022). Applen tuotteiden markkinointiviestinnän vaikutukset digitaalisesti luotavilla aistillisilla kokemuksilla.
Chicago-viite (17. p.)Salonkari, Lasse, Informaatioteknologian tiedekunta, Faculty of Information Technology, Informaatioteknologia, Information Technology, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Applen Tuotteiden Markkinointiviestinnän Vaikutukset Digitaalisesti Luotavilla Aistillisilla Kokemuksilla. 2022.
MLA-viite (9. p.)Salonkari, Lasse, et al. Applen Tuotteiden Markkinointiviestinnän Vaikutukset Digitaalisesti Luotavilla Aistillisilla Kokemuksilla. 2022.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.