Customer Engagement Through The Use of AI A Qualitative Study on SMEs and The Use of Chatbots

Teknologia kehittyy nopeasti ja tekoälyn käyttö kaupankäynnissä kasvattaa jatkuvasti merkitystään. Tekoälyn käyttö on yleistymässä yritysten päivittäisessä toiminnassa ja jopa automatisoitu asiakasvuorovaikutus yleistyy. Asiakassitoutumisen merkitys kasvaa digitaalisella aikakaudella, sillä tiedon l...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Hoikkala, Iida-Maria, Ojala, Rosa
Muut tekijät: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81663