_version_ 1809900795776204800
annif_keywords_txtF_mv kuluttajat asenteet sosiaalinen media mielipiteet mielikuvat
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 http://www.yso.fi/onto/yso/p5619 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p8418 http://www.yso.fi/onto/yso/p1490
author Kontinen, Essi
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Kontinen, Essi Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Kontinen, Essi
author_sort Kontinen, Essi
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2022-06-09T20:00:33Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Instagram-vaikuttajan uskottavuus ja parasosiaalisten suhteiden merkitys kuluttajan n&#xE4;k&#xF6;kulmasta</title><creator>Kontinen, Essi</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">sosiaalisen median vaikuttajat</subject><subject type="other">parasosiaaliset suhteet</subject><subject type="yso">uskottavuus</subject><subject type="yso">Instagram</subject><subject type="yso">vaikuttajamarkkinointi</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">kuluttajat</subject><subject type="yso">markkinointi</subject><subject type="yso">vaikuttaminen</subject><available>2022-06-09T07:35:30Z</available><issued>2022</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81580</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202206093193</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><rights type="accessrights" lang="fi">Tekij&#xE4; ei ole antanut lupaa avoimeen julkaisuun, joten aineisto on luettavissa vain Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopiston kirjaston arkistoty&#xF6;semalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema..</rights><rights type="accessrights" lang="en">The author has not given permission to make the work publicly available electronically. Therefore the material can be read only at the archival workstation at Jyv&#xE4;skyl&#xE4; University Library (https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation).</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202206093193</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/81580/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202206093193.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202206093193.pdf" type="application/pdf" length="1344371" sequence="1"/><recordID>123456789_81580</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_81580
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:52:19Z
main_date 2022-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2022
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/81580\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202206093193.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202206093193.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2022-06-09T20:00:33Z
publishDate 2022
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Kontinen, Essi Instagram-vaikuttajan uskottavuus ja parasosiaalisten suhteiden merkitys kuluttajan näkökulmasta sosiaalisen median vaikuttajat parasosiaaliset suhteet uskottavuus Instagram vaikuttajamarkkinointi sosiaalinen media kuluttajat markkinointi vaikuttaminen
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_81580&index=0&size=large
title Instagram-vaikuttajan uskottavuus ja parasosiaalisten suhteiden merkitys kuluttajan näkökulmasta
title_full Instagram-vaikuttajan uskottavuus ja parasosiaalisten suhteiden merkitys kuluttajan näkökulmasta
title_fullStr Instagram-vaikuttajan uskottavuus ja parasosiaalisten suhteiden merkitys kuluttajan näkökulmasta Instagram-vaikuttajan uskottavuus ja parasosiaalisten suhteiden merkitys kuluttajan näkökulmasta
title_full_unstemmed Instagram-vaikuttajan uskottavuus ja parasosiaalisten suhteiden merkitys kuluttajan näkökulmasta Instagram-vaikuttajan uskottavuus ja parasosiaalisten suhteiden merkitys kuluttajan näkökulmasta
title_short Instagram-vaikuttajan uskottavuus ja parasosiaalisten suhteiden merkitys kuluttajan näkökulmasta
title_sort instagram vaikuttajan uskottavuus ja parasosiaalisten suhteiden merkitys kuluttajan näkökulmasta
title_txtP Instagram-vaikuttajan uskottavuus ja parasosiaalisten suhteiden merkitys kuluttajan näkökulmasta
topic sosiaalisen median vaikuttajat parasosiaaliset suhteet uskottavuus Instagram vaikuttajamarkkinointi sosiaalinen media kuluttajat markkinointi vaikuttaminen
topic_facet Instagram kuluttajat markkinointi parasosiaaliset suhteet sosiaalinen media sosiaalisen median vaikuttajat uskottavuus vaikuttajamarkkinointi vaikuttaminen
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81580 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202206093193
work_keys_str_mv AT kontinenessi instagramvaikuttajanuskottavuusjaparasosiaalistensuhteidenmerkityskuluttajannäkökul