Kontinen, E., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2022). Instagram-vaikuttajan uskottavuus ja parasosiaalisten suhteiden merkitys kuluttajan näkökulmasta.
Chicago Style (17th ed.) CitationKontinen, Essi, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Instagram-vaikuttajan Uskottavuus Ja Parasosiaalisten Suhteiden Merkitys Kuluttajan Näkökulmasta. 2022.
MLA (9th ed.) CitationKontinen, Essi, et al. Instagram-vaikuttajan Uskottavuus Ja Parasosiaalisten Suhteiden Merkitys Kuluttajan Näkökulmasta. 2022.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.