_version_ 1799744725161345024
annif_keywords_txtF_mv matematiikka opiskelijat toisen asteen koulutus minäkuva nuoret
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p3160 http://www.yso.fi/onto/yso/p16486 http://www.yso.fi/onto/yso/p3387 http://www.yso.fi/onto/yso/p267 http://www.yso.fi/onto/yso/p11617
author Eskola, Valtteri
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Erityispedagogiikka Special Education 101
author_facet Eskola, Valtteri Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Erityispedagogiikka Special Education 101 Eskola, Valtteri
author_sort Eskola, Valtteri
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kasvatustieteiden laitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2022-06-08T20:04:11Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Miksi opiskelijat pohtivat opintojen keskeytt&#xE4;mist&#xE4;? : matematiikan ja &#xE4;idinkielen oppijamin&#xE4;kuvien yhteys kognitiiviseen koulukiinnittymiseen toisen asteen opinnoissa</title><creator>Eskola, Valtteri</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="other">matematiikan oppijamin&#xE4;kuva</subject><subject type="other">&#xE4;idinkielen oppijamin&#xE4;kuva</subject><subject type="other">kognitiivinen kiinnittyminen</subject><subject type="other">toisen asteen opintojen keskeytt&#xE4;misaikomukset</subject><subject type="yso">min&#xE4;kuva</subject><subject type="yso">matematiikka</subject><subject type="yso">opiskelijat</subject><subject type="yso">lukio</subject><subject type="yso">ammatillinen koulutus</subject><subject type="yso">&#xE4;idinkieli</subject><subject type="yso">toisen asteen koulutus</subject><subject type="yso">opintomenestys</subject><available>2022-06-08T04:53:06Z</available><issued>2022</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81547</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202206083160</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202206083160</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/81547/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202206083160.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202206083160.pdf" type="application/pdf" length="624607" sequence="1"/><recordID>123456789_81547</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_81547
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:22Z
main_date 2022-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2022
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/81547\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202206083160.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202206083160.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 101
publication_first_indexed 2022-06-08T20:04:11Z
publishDate 2022
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Eskola, Valtteri Miksi opiskelijat pohtivat opintojen keskeyttämistä? : matematiikan ja äidinkielen oppijaminäkuvien yhteys kognitiiviseen koulukiinnittymiseen toisen asteen opinnoissa matematiikan oppijaminäkuva äidinkielen oppijaminäkuva kognitiivinen kiinnittyminen toisen asteen opintojen keskeyttämisaikomukset minäkuva matematiikka opiskelijat lukio ammatillinen koulutus äidinkieli toisen asteen koulutus opintomenestys
subject_txtF Erityispedagogiikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_81547&index=0&size=large
title Miksi opiskelijat pohtivat opintojen keskeyttämistä? : matematiikan ja äidinkielen oppijaminäkuvien yhteys kognitiiviseen koulukiinnittymiseen toisen asteen opinnoissa
title_full Miksi opiskelijat pohtivat opintojen keskeyttämistä? : matematiikan ja äidinkielen oppijaminäkuvien yhteys kognitiiviseen koulukiinnittymiseen toisen asteen opinnoissa
title_fullStr Miksi opiskelijat pohtivat opintojen keskeyttämistä? : matematiikan ja äidinkielen oppijaminäkuvien yhteys kognitiiviseen koulukiinnittymiseen toisen asteen opinnoissa Miksi opiskelijat pohtivat opintojen keskeyttämistä? : matematiikan ja äidinkielen oppijaminäkuvien yhteys kognitiiviseen koulukiinnittymiseen toisen asteen opinnoissa
title_full_unstemmed Miksi opiskelijat pohtivat opintojen keskeyttämistä? : matematiikan ja äidinkielen oppijaminäkuvien yhteys kognitiiviseen koulukiinnittymiseen toisen asteen opinnoissa Miksi opiskelijat pohtivat opintojen keskeyttämistä? : matematiikan ja äidinkielen oppijaminäkuvien yhteys kognitiiviseen koulukiinnittymiseen toisen asteen opinnoissa
title_short Miksi opiskelijat pohtivat opintojen keskeyttämistä?
title_sort miksi opiskelijat pohtivat opintojen keskeyttämistä matematiikan ja äidinkielen oppijaminäkuvien yhteys kognitiiviseen koulukiinnittymiseen toisen asteen opinnoissa
title_sub matematiikan ja äidinkielen oppijaminäkuvien yhteys kognitiiviseen koulukiinnittymiseen toisen asteen opinnoissa
title_txtP Miksi opiskelijat pohtivat opintojen keskeyttämistä? : matematiikan ja äidinkielen oppijaminäkuvien yhteys kognitiiviseen koulukiinnittymiseen toisen asteen opinnoissa
topic matematiikan oppijaminäkuva äidinkielen oppijaminäkuva kognitiivinen kiinnittyminen toisen asteen opintojen keskeyttämisaikomukset minäkuva matematiikka opiskelijat lukio ammatillinen koulutus äidinkieli toisen asteen koulutus opintomenestys
topic_facet ammatillinen koulutus kognitiivinen kiinnittyminen lukio matematiikan oppijaminäkuva matematiikka minäkuva opintomenestys opiskelijat toisen asteen koulutus toisen asteen opintojen keskeyttämisaikomukset äidinkielen oppijaminäkuva äidinkieli
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81547 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202206083160
work_keys_str_mv AT eskolavaltteri miksiopiskelijatpohtivatopintojenkeskeyttämistämatematiikanjaäidinkielenoppijamin