Eskola, V., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2022). Miksi opiskelijat pohtivat opintojen keskeyttämistä?: Matematiikan ja äidinkielen oppijaminäkuvien yhteys kognitiiviseen koulukiinnittymiseen toisen asteen opinnoissa.
Chicago Style (17th ed.) CitationEskola, Valtteri, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Miksi Opiskelijat Pohtivat Opintojen Keskeyttämistä?: Matematiikan Ja äidinkielen Oppijaminäkuvien Yhteys Kognitiiviseen Koulukiinnittymiseen Toisen Asteen Opinnoissa. 2022.
MLA (9th ed.) CitationEskola, Valtteri, et al. Miksi Opiskelijat Pohtivat Opintojen Keskeyttämistä?: Matematiikan Ja äidinkielen Oppijaminäkuvien Yhteys Kognitiiviseen Koulukiinnittymiseen Toisen Asteen Opinnoissa. 2022.