Kitinoja, J., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2022). Kanavaintegraation laadun vaikutus asiakaskokemukseen ja kaikkikanavaiseen käyttöaikomukseen.
Chicago-viite (17. p.)Kitinoja, Joni, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Kanavaintegraation Laadun Vaikutus Asiakaskokemukseen Ja Kaikkikanavaiseen Käyttöaikomukseen. 2022.
MLA-viite (9. p.)Kitinoja, Joni, et al. Kanavaintegraation Laadun Vaikutus Asiakaskokemukseen Ja Kaikkikanavaiseen Käyttöaikomukseen. 2022.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.