APA (7th ed.) Citation

Kitinoja, J., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2022). Kanavaintegraation laadun vaikutus asiakaskokemukseen ja kaikkikanavaiseen käyttöaikomukseen.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Kitinoja, Joni, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Kanavaintegraation Laadun Vaikutus Asiakaskokemukseen Ja Kaikkikanavaiseen Käyttöaikomukseen. 2022.

MLA (9th ed.) Citation

Kitinoja, Joni, et al. Kanavaintegraation Laadun Vaikutus Asiakaskokemukseen Ja Kaikkikanavaiseen Käyttöaikomukseen. 2022.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.