Kitinoja, J., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2022). Kanavaintegraation laadun vaikutus asiakaskokemukseen ja kaikkikanavaiseen käyttöaikomukseen.
Chicago Style (17th ed.) CitationKitinoja, Joni, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Kanavaintegraation Laadun Vaikutus Asiakaskokemukseen Ja Kaikkikanavaiseen Käyttöaikomukseen. 2022.
MLA (9th ed.) CitationKitinoja, Joni, et al. Kanavaintegraation Laadun Vaikutus Asiakaskokemukseen Ja Kaikkikanavaiseen Käyttöaikomukseen. 2022.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.