« Esprit Dior qui perdure, intact de modernité » Les représentations de la marque Dior dans les descriptions de parfums Christian Dior

Tutkimuksen aiheena on luksusyritys Diorin representaatiot yrityksen hajuvesien tuoksukuvauksissa. Tavoitteena on tutkia, millaisia representaatioita Dior muodostaa itsestään tuoksukuvauksissaan, ja lähestymme tutkimuskysymystä erittelemällä tuoksukuvauksissa käytettyjä diskursseja ja niiden sisältä...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Pohjanen, Vera
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:fra
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81534