Kertolaskun käsitteen rakentuminen toisen ja kolmannen luokan oppimateriaaleissa

Pro gradu -tutkimukseni tarkoituksena oli selvittää millä tavoin peruskoulun toisen ja kolmannen luokan matematiikan oppikirjat tukevat kertolaskun käsitteen rakentumista. Tavoitteena oli tutkia ja kuvata, millaisia kertolaskun käsitteen rakentumiseen liittyviä tehtäviä oppikirjoissa on. Lisäksi tar...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Koponen, Anna-Katariina
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81468