Marjasalo, H., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., Opettajankoulutuslaitos, Education, D. o. T., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2022). Opettajan ohjaustyylin yhteys oppilaiden matematiikan oppijaminäkäsityksen muutokseen 1. luokalla.
Chicago-viite (17. p.)Marjasalo, Hele, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Opettajan Ohjaustyylin Yhteys Oppilaiden Matematiikan Oppijaminäkäsityksen Muutokseen 1. Luokalla. 2022.
MLA-viite (9. p.)Marjasalo, Hele, et al. Opettajan Ohjaustyylin Yhteys Oppilaiden Matematiikan Oppijaminäkäsityksen Muutokseen 1. Luokalla. 2022.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.