Sosiaalisen myynnin estävät tekijät myyjien näkökulmasta case tutkimus

B2b-myynti on kohdannut merkittäviä muutoksia digitalisaation ja suhteita korostavan myynnin takia. Uutena tutkimusalueena on syntynyt sosiaalinen myynti, jossa yhdistyy sosiaalisen median hyödyntäminen myynnin tarkoituksiin. Sosiaalisessa myynnissä myyjä hyödyntää sosiaalisen median kanavia tiedon...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Niemi, Jere
Muut tekijät: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81379