Sosiaalisen myynnin estävät tekijät myyjien näkökulmasta case tutkimus

Bibliographic Details
Main Author: Niemi, Jere
Other Authors: Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Markkinointi, Marketing, 20423
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2022
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81379
_version_ 1809900772252450816
annif_keywords_txtF_mv myynti myyntityö myyjät markkinointi johtaminen
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p15269 http://www.yso.fi/onto/yso/p15971 http://www.yso.fi/onto/yso/p996 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 http://www.yso.fi/onto/yso/p554
author Niemi, Jere
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423
author_facet Niemi, Jere Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Markkinointi Marketing 20423 Niemi, Jere
author_sort Niemi, Jere
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2022-05-31T20:00:30Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Sosiaalisen myynnin est&#xE4;v&#xE4;t tekij&#xE4;t myyjien n&#xE4;k&#xF6;kulmasta : case tutkimus</title><creator>Niemi, Jere</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">sosiaalinen myynti</subject><subject type="other">b2b-myynti</subject><subject type="yso">digitalisaatio</subject><subject type="yso">yritysmyynti</subject><subject type="yso">myynti</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><available>2022-05-31T13:04:49Z</available><issued>2022</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81379</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202205313003</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202205313003</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/81379/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202205313003.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202205313003.pdf" type="application/pdf" length="579027" sequence="1"/><recordID>123456789_81379</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_81379
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:49:45Z
main_date 2022-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2022
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/81379\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202205313003.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202205313003.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 20423
publication_first_indexed 2022-05-31T20:00:30Z
publishDate 2022
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Niemi, Jere Sosiaalisen myynnin estävät tekijät myyjien näkökulmasta : case tutkimus sosiaalinen myynti b2b-myynti digitalisaatio yritysmyynti myynti sosiaalinen media
subject_txtF Markkinointi
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_81379&index=0&size=large
title Sosiaalisen myynnin estävät tekijät myyjien näkökulmasta : case tutkimus
title_full Sosiaalisen myynnin estävät tekijät myyjien näkökulmasta : case tutkimus
title_fullStr Sosiaalisen myynnin estävät tekijät myyjien näkökulmasta : case tutkimus Sosiaalisen myynnin estävät tekijät myyjien näkökulmasta : case tutkimus
title_full_unstemmed Sosiaalisen myynnin estävät tekijät myyjien näkökulmasta : case tutkimus Sosiaalisen myynnin estävät tekijät myyjien näkökulmasta : case tutkimus
title_short Sosiaalisen myynnin estävät tekijät myyjien näkökulmasta
title_sort sosiaalisen myynnin estävät tekijät myyjien näkökulmasta case tutkimus
title_sub case tutkimus
title_txtP Sosiaalisen myynnin estävät tekijät myyjien näkökulmasta : case tutkimus
topic sosiaalinen myynti b2b-myynti digitalisaatio yritysmyynti myynti sosiaalinen media
topic_facet b2b-myynti digitalisaatio myynti sosiaalinen media sosiaalinen myynti yritysmyynti
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81379 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202205313003
work_keys_str_mv AT niemijere sosiaalisenmyynninestävättekijätmyyjiennäkökulmastacasetutkimus