_version_ |
1809900772252450816
|
annif_keywords_txtF_mv |
myynti
myyntityö
myyjät
markkinointi
johtaminen
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p15269
http://www.yso.fi/onto/yso/p15971
http://www.yso.fi/onto/yso/p996
http://www.yso.fi/onto/yso/p5878
http://www.yso.fi/onto/yso/p554
|
author |
Niemi, Jere
|
author2 |
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Markkinointi
Marketing
20423
|
author_facet |
Niemi, Jere
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Markkinointi
Marketing
20423
Niemi, Jere
|
author_sort |
Niemi, Jere
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Taloustieteet
|
faculty_txtF |
Kauppakorkeakoulu
|
first_indexed |
2022-05-31T20:00:30Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Sosiaalisen myynnin estävät tekijät myyjien näkökulmasta : case tutkimus</title><creator>Niemi, Jere</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Markkinointi</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Marketing</contributor><contributor type="oppiainekoodi">20423</contributor><subject type="other">sosiaalinen myynti</subject><subject type="other">b2b-myynti</subject><subject type="yso">digitalisaatio</subject><subject type="yso">yritysmyynti</subject><subject type="yso">myynti</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><available>2022-05-31T13:04:49Z</available><issued>2022</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81379</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202205313003</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202205313003</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/81379/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202205313003.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202205313003.pdf" type="application/pdf" length="579027" sequence="1"/><recordID>123456789_81379</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_81379
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:49:45Z
|
main_date |
2022-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2022
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/81379\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202205313003.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202205313003.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
20423
|
publication_first_indexed |
2022-05-31T20:00:30Z
|
publishDate |
2022
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Niemi, Jere
Sosiaalisen myynnin estävät tekijät myyjien näkökulmasta : case tutkimus
sosiaalinen myynti
b2b-myynti
digitalisaatio
yritysmyynti
myynti
sosiaalinen media
|
subject_txtF |
Markkinointi
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_81379&index=0&size=large
|
title |
Sosiaalisen myynnin estävät tekijät myyjien näkökulmasta : case tutkimus
|
title_full |
Sosiaalisen myynnin estävät tekijät myyjien näkökulmasta : case tutkimus
|
title_fullStr |
Sosiaalisen myynnin estävät tekijät myyjien näkökulmasta : case tutkimus
Sosiaalisen myynnin estävät tekijät myyjien näkökulmasta : case tutkimus
|
title_full_unstemmed |
Sosiaalisen myynnin estävät tekijät myyjien näkökulmasta : case tutkimus
Sosiaalisen myynnin estävät tekijät myyjien näkökulmasta : case tutkimus
|
title_short |
Sosiaalisen myynnin estävät tekijät myyjien näkökulmasta
|
title_sort |
sosiaalisen myynnin estävät tekijät myyjien näkökulmasta case tutkimus
|
title_sub |
case tutkimus
|
title_txtP |
Sosiaalisen myynnin estävät tekijät myyjien näkökulmasta : case tutkimus
|
topic |
sosiaalinen myynti
b2b-myynti
digitalisaatio
yritysmyynti
myynti
sosiaalinen media
|
topic_facet |
b2b-myynti
digitalisaatio
myynti
sosiaalinen media
sosiaalinen myynti
yritysmyynti
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81379
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202205313003
|
work_keys_str_mv |
AT niemijere sosiaalisenmyynninestävättekijätmyyjiennäkökulmastacasetutkimus
|