APA-viite (7. p.)

Lamminparras, T., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2022). The role of big data and capabilities in marketing communication: Managerial perspectives on data-driven decision-making.

Chicago-viite (17. p.)

Lamminparras, Tuomas, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. The Role of Big Data and Capabilities in Marketing Communication: Managerial Perspectives on Data-driven Decision-making. 2022.

MLA-viite (9. p.)

Lamminparras, Tuomas, et al. The Role of Big Data and Capabilities in Marketing Communication: Managerial Perspectives on Data-driven Decision-making. 2022.

Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.