”Toivoisin nykyaikaista pomoa!” johtajuus kouluyhteisön hyvinvointia rakentamassa

Kouluhyvinvointia edistetään Suomen peruskouluissa yhteisöllisen hyvinvointityön avulla. Hyvinvointia vahvistavan toimintakulttuurin muodostuminen vaatii kouluorganisaation yhtenäisiä käytänteitä, joissa johtajalla on olennainen merkitys. Tässä tutkimuksessa tarkastelemme jaetun vastuun, palvelevan...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Haatainen, Jenny, Kohvakka, Kaisa
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81339