Luokasta läppärille luokanopettajien kokemuksia kevään 2020 etäopetuksesta ja sen tuomien muutosten selviytymisestä resilienssin avulla

Maaliskuussa 2020 Suomen alakouluissa siirryttiin pääasiassa etäopetukseen parin päivän varoajalla COVID-19-pandemian takia, jolloin monet luokanopettajat joutuivat yllättäen toimimaan ensi kertaa etäopettajina. Tutkimukseni tarkoituksena oli tutkia luokanopettajien kokemuksia kevään 2020 etäopetusa...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Jussila, Jasmin
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81318