_version_ |
1809900759314071552
|
annif_keywords_txtF_mv |
COVID-19
Instagram
sosiaalinen media
ilmianto
pandemiat
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p38829
http://www.yso.fi/onto/yso/p29366
http://www.yso.fi/onto/yso/p20774
http://www.yso.fi/onto/yso/p2574
http://www.yso.fi/onto/yso/p10121
|
author |
Hillebrandt, Samuli
|
author2 |
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Viestinnän johtaminen
Corporate Communication
2043
|
author_facet |
Hillebrandt, Samuli
Kauppakorkeakoulu
School of Business and Economics
Taloustieteet
Business and Economics
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Viestinnän johtaminen
Corporate Communication
2043
Hillebrandt, Samuli
|
author_sort |
Hillebrandt, Samuli
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Taloustieteet
|
faculty_txtF |
Kauppakorkeakoulu
|
first_indexed |
2022-05-20T20:00:37Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Pro gradu
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Ilmianna tämä sisältö : kuinka Instagramin käyttäjät merkityksellistävät COVID-19 misinformaation ilmiantamista?</title><creator>Hillebrandt, Samuli</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Viestinnän johtaminen</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Corporate Communication</contributor><contributor type="oppiainekoodi">2043</contributor><subject type="other">misinformaatio</subject><subject type="other">infodemia</subject><subject type="other">sisällön ilmiantaminen</subject><subject type="other">Exit ja voice</subject><subject type="other">whistleblowing</subject><subject type="other">ilmiantotimantti</subject><subject type="other">tunteet</subject><subject type="yso">tunteet</subject><subject type="yso">motivaatio</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">Instagram</subject><subject type="yso">disinformaatio</subject><subject type="yso">valeuutiset</subject><subject type="yso">COVID-19</subject><available>2022-05-20T05:47:45Z</available><issued>2022</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master’s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81177</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202205202809</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202205202809</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/81177/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202205202809.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202205202809.pdf" type="application/pdf" length="1084548" sequence="1"/><recordID>123456789_81177</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_81177
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-09-03T10:50:03Z
|
main_date |
2022-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2022
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/81177\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202205202809.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202205202809.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
2043
|
publication_first_indexed |
2022-05-20T20:00:37Z
|
publishDate |
2022
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Hillebrandt, Samuli
Ilmianna tämä sisältö : kuinka Instagramin käyttäjät merkityksellistävät COVID-19 misinformaation ilmiantamista?
misinformaatio
infodemia
sisällön ilmiantaminen
Exit ja voice
whistleblowing
ilmiantotimantti
tunteet
motivaatio
sosiaalinen media
Instagram
disinformaatio
valeuutiset
COVID-19
|
subject_txtF |
Viestinnän johtaminen
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_81177&index=0&size=large
|
title |
Ilmianna tämä sisältö : kuinka Instagramin käyttäjät merkityksellistävät COVID-19 misinformaation ilmiantamista?
|
title_full |
Ilmianna tämä sisältö : kuinka Instagramin käyttäjät merkityksellistävät COVID-19 misinformaation ilmiantamista?
|
title_fullStr |
Ilmianna tämä sisältö : kuinka Instagramin käyttäjät merkityksellistävät COVID-19 misinformaation ilmiantamista?
Ilmianna tämä sisältö : kuinka Instagramin käyttäjät merkityksellistävät COVID-19 misinformaation ilmiantamista?
|
title_full_unstemmed |
Ilmianna tämä sisältö : kuinka Instagramin käyttäjät merkityksellistävät COVID-19 misinformaation ilmiantamista?
Ilmianna tämä sisältö : kuinka Instagramin käyttäjät merkityksellistävät COVID-19 misinformaation ilmiantamista?
|
title_short |
Ilmianna tämä sisältö
|
title_sort |
ilmianna tämä sisältö kuinka instagramin käyttäjät merkityksellistävät covid 19 misinformaation ilmiantamista
|
title_sub |
kuinka Instagramin käyttäjät merkityksellistävät COVID-19 misinformaation ilmiantamista?
|
title_txtP |
Ilmianna tämä sisältö : kuinka Instagramin käyttäjät merkityksellistävät COVID-19 misinformaation ilmiantamista?
|
topic |
misinformaatio
infodemia
sisällön ilmiantaminen
Exit ja voice
whistleblowing
ilmiantotimantti
tunteet
motivaatio
sosiaalinen media
Instagram
disinformaatio
valeuutiset
COVID-19
|
topic_facet |
COVID-19
Exit ja voice
Instagram
disinformaatio
ilmiantotimantti
infodemia
misinformaatio
motivaatio
sisällön ilmiantaminen
sosiaalinen media
tunteet
valeuutiset
whistleblowing
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81177
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202205202809
|
work_keys_str_mv |
AT hillebrandtsamuli ilmiannatämäsisältökuinkainstagraminkäyttäjätmerkityksellistävätcovid19misinfo
|