_version_ 1809900759314071552
annif_keywords_txtF_mv COVID-19 Instagram sosiaalinen media ilmianto pandemiat
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p38829 http://www.yso.fi/onto/yso/p29366 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 http://www.yso.fi/onto/yso/p2574 http://www.yso.fi/onto/yso/p10121
author Hillebrandt, Samuli
author2 Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Viestinnän johtaminen Corporate Communication 2043
author_facet Hillebrandt, Samuli Kauppakorkeakoulu School of Business and Economics Taloustieteet Business and Economics Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Viestinnän johtaminen Corporate Communication 2043 Hillebrandt, Samuli
author_sort Hillebrandt, Samuli
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Taloustieteet
faculty_txtF Kauppakorkeakoulu
first_indexed 2022-05-20T20:00:37Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Ilmianna t&#xE4;m&#xE4; sis&#xE4;lt&#xF6; : kuinka Instagramin k&#xE4;ytt&#xE4;j&#xE4;t merkityksellist&#xE4;v&#xE4;t COVID-19 misinformaation ilmiantamista?</title><creator>Hillebrandt, Samuli</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kauppakorkeakoulu</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">School of Business and Economics</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Taloustieteet</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Business and Economics</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Viestinn&#xE4;n johtaminen</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Corporate Communication</contributor><contributor type="oppiainekoodi">2043</contributor><subject type="other">misinformaatio</subject><subject type="other">infodemia</subject><subject type="other">sis&#xE4;ll&#xF6;n ilmiantaminen</subject><subject type="other">Exit ja voice</subject><subject type="other">whistleblowing</subject><subject type="other">ilmiantotimantti</subject><subject type="other">tunteet</subject><subject type="yso">tunteet</subject><subject type="yso">motivaatio</subject><subject type="yso">sosiaalinen media</subject><subject type="yso">Instagram</subject><subject type="yso">disinformaatio</subject><subject type="yso">valeuutiset</subject><subject type="yso">COVID-19</subject><available>2022-05-20T05:47:45Z</available><issued>2022</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81177</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202205202809</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202205202809</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/81177/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202205202809.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202205202809.pdf" type="application/pdf" length="1084548" sequence="1"/><recordID>123456789_81177</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_81177
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:03Z
main_date 2022-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2022
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/81177\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202205202809.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202205202809.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 2043
publication_first_indexed 2022-05-20T20:00:37Z
publishDate 2022
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Hillebrandt, Samuli Ilmianna tämä sisältö : kuinka Instagramin käyttäjät merkityksellistävät COVID-19 misinformaation ilmiantamista? misinformaatio infodemia sisällön ilmiantaminen Exit ja voice whistleblowing ilmiantotimantti tunteet motivaatio sosiaalinen media Instagram disinformaatio valeuutiset COVID-19
subject_txtF Viestinnän johtaminen
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_81177&index=0&size=large
title Ilmianna tämä sisältö : kuinka Instagramin käyttäjät merkityksellistävät COVID-19 misinformaation ilmiantamista?
title_full Ilmianna tämä sisältö : kuinka Instagramin käyttäjät merkityksellistävät COVID-19 misinformaation ilmiantamista?
title_fullStr Ilmianna tämä sisältö : kuinka Instagramin käyttäjät merkityksellistävät COVID-19 misinformaation ilmiantamista? Ilmianna tämä sisältö : kuinka Instagramin käyttäjät merkityksellistävät COVID-19 misinformaation ilmiantamista?
title_full_unstemmed Ilmianna tämä sisältö : kuinka Instagramin käyttäjät merkityksellistävät COVID-19 misinformaation ilmiantamista? Ilmianna tämä sisältö : kuinka Instagramin käyttäjät merkityksellistävät COVID-19 misinformaation ilmiantamista?
title_short Ilmianna tämä sisältö
title_sort ilmianna tämä sisältö kuinka instagramin käyttäjät merkityksellistävät covid 19 misinformaation ilmiantamista
title_sub kuinka Instagramin käyttäjät merkityksellistävät COVID-19 misinformaation ilmiantamista?
title_txtP Ilmianna tämä sisältö : kuinka Instagramin käyttäjät merkityksellistävät COVID-19 misinformaation ilmiantamista?
topic misinformaatio infodemia sisällön ilmiantaminen Exit ja voice whistleblowing ilmiantotimantti tunteet motivaatio sosiaalinen media Instagram disinformaatio valeuutiset COVID-19
topic_facet COVID-19 Exit ja voice Instagram disinformaatio ilmiantotimantti infodemia misinformaatio motivaatio sisällön ilmiantaminen sosiaalinen media tunteet valeuutiset whistleblowing
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81177 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202205202809
work_keys_str_mv AT hillebrandtsamuli ilmiannatämäsisältökuinkainstagraminkäyttäjätmerkityksellistävätcovid19misinfo