_version_ 1809900754351161344
annif_keywords_txtF_mv tunteet lukeminen oppiminen alakoulu temperamentti
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p3485 http://www.yso.fi/onto/yso/p11406 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 http://www.yso.fi/onto/yso/p7077
author Palonen, Anniina
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Erityispedagogiikka Special Education 101
author_facet Palonen, Anniina Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Erityispedagogiikka Special Education 101 Palonen, Anniina
author_sort Palonen, Anniina
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kasvatustieteiden laitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2022-05-17T20:00:29Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Pro gradu
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Temperamentti, lukemiseen liittyv&#xE4;t tunteet ja lukusujuvuus 3.&#x2013;4.-luokkalaisilla oppijoilla</title><creator>Palonen, Anniina</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Erityispedagogiikka</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Special Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">101</contributor><subject type="other">lukemiseen liittyv&#xE4;t tunteet</subject><subject type="other">lukusujuvuus</subject><subject type="other">lukunopeus</subject><subject type="other">lukemisen ilmaisullisuus</subject><subject type="yso">lukeminen</subject><subject type="yso">lukutaito</subject><subject type="yso">tunteet</subject><subject type="yso">temperamentti</subject><subject type="yso">tutkimus</subject><subject type="yso">erityispedagogiikka</subject><available>2022-05-17T05:24:22Z</available><issued>2022</issued><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81093</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202205172730</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202205172730</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/81093/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202205172730.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202205172730.pdf" type="application/pdf" length="852100" sequence="1"/><recordID>123456789_81093</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_81093
language fin
last_indexed 2024-09-03T10:50:13Z
main_date 2022-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2022
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/81093\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202205172730.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202205172730.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 101
publication_first_indexed 2022-05-17T20:00:29Z
publishDate 2022
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Palonen, Anniina Temperamentti, lukemiseen liittyvät tunteet ja lukusujuvuus 3.–4.-luokkalaisilla oppijoilla lukemiseen liittyvät tunteet lukusujuvuus lukunopeus lukemisen ilmaisullisuus lukeminen lukutaito tunteet temperamentti tutkimus erityispedagogiikka
subject_txtF Erityispedagogiikka
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_81093&index=0&size=large
title Temperamentti, lukemiseen liittyvät tunteet ja lukusujuvuus 3.–4.-luokkalaisilla oppijoilla
title_full Temperamentti, lukemiseen liittyvät tunteet ja lukusujuvuus 3.–4.-luokkalaisilla oppijoilla
title_fullStr Temperamentti, lukemiseen liittyvät tunteet ja lukusujuvuus 3.–4.-luokkalaisilla oppijoilla Temperamentti, lukemiseen liittyvät tunteet ja lukusujuvuus 3.–4.-luokkalaisilla oppijoilla
title_full_unstemmed Temperamentti, lukemiseen liittyvät tunteet ja lukusujuvuus 3.–4.-luokkalaisilla oppijoilla Temperamentti, lukemiseen liittyvät tunteet ja lukusujuvuus 3.–4.-luokkalaisilla oppijoilla
title_short Temperamentti, lukemiseen liittyvät tunteet ja lukusujuvuus 3.–4.-luokkalaisilla oppijoilla
title_sort temperamentti lukemiseen liittyvät tunteet ja lukusujuvuus 3 4 luokkalaisilla oppijoilla
title_txtP Temperamentti, lukemiseen liittyvät tunteet ja lukusujuvuus 3.–4.-luokkalaisilla oppijoilla
topic lukemiseen liittyvät tunteet lukusujuvuus lukunopeus lukemisen ilmaisullisuus lukeminen lukutaito tunteet temperamentti tutkimus erityispedagogiikka
topic_facet erityispedagogiikka lukeminen lukemiseen liittyvät tunteet lukemisen ilmaisullisuus lukunopeus lukusujuvuus lukutaito temperamentti tunteet tutkimus
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81093 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202205172730
work_keys_str_mv AT palonenanniina temperamenttilukemiseenliittyvättunteetjalukusujuvuus34luokkalaisillaoppijoilla