Palonen, A., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., laitos, K., Education, D. o., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2022). Temperamentti, lukemiseen liittyvät tunteet ja lukusujuvuus 3.–4.-luokkalaisilla oppijoilla.
Chicago-viite (17. p.)Palonen, Anniina, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Temperamentti, Lukemiseen Liittyvät Tunteet Ja Lukusujuvuus 3.–4.-luokkalaisilla Oppijoilla. 2022.
MLA-viite (9. p.)Palonen, Anniina, et al. Temperamentti, Lukemiseen Liittyvät Tunteet Ja Lukusujuvuus 3.–4.-luokkalaisilla Oppijoilla. 2022.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.