Marttila, M., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., Opettajankoulutuslaitos, Education, D. o. T., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2022). Suomalaisten 8.-luokkalaisten ohjelmoinnillisen ajattelun osaamisen yhteys ohjelmistojen käyttöön sekä monilukutaidon ja ohjelmoinnillisen ajattelun itsearvioituun oppimiseen.
Chicago Style (17th ed.) CitationMarttila, Milja, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Suomalaisten 8.-luokkalaisten Ohjelmoinnillisen Ajattelun Osaamisen Yhteys Ohjelmistojen Käyttöön Sekä Monilukutaidon Ja Ohjelmoinnillisen Ajattelun Itsearvioituun Oppimiseen. 2022.
MLA (9th ed.) CitationMarttila, Milja, et al. Suomalaisten 8.-luokkalaisten Ohjelmoinnillisen Ajattelun Osaamisen Yhteys Ohjelmistojen Käyttöön Sekä Monilukutaidon Ja Ohjelmoinnillisen Ajattelun Itsearvioituun Oppimiseen. 2022.