Marttila, M., tiedekunta, K. j. p., Psychology, F. o. E. a., Opettajankoulutuslaitos, Education, D. o. T., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2022). Suomalaisten 8.-luokkalaisten ohjelmoinnillisen ajattelun osaamisen yhteys ohjelmistojen käyttöön sekä monilukutaidon ja ohjelmoinnillisen ajattelun itsearvioituun oppimiseen.
Chicago-viite (17. p.)Marttila, Milja, Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Suomalaisten 8.-luokkalaisten Ohjelmoinnillisen Ajattelun Osaamisen Yhteys Ohjelmistojen Käyttöön Sekä Monilukutaidon Ja Ohjelmoinnillisen Ajattelun Itsearvioituun Oppimiseen. 2022.
MLA-viite (9. p.)Marttila, Milja, et al. Suomalaisten 8.-luokkalaisten Ohjelmoinnillisen Ajattelun Osaamisen Yhteys Ohjelmistojen Käyttöön Sekä Monilukutaidon Ja Ohjelmoinnillisen Ajattelun Itsearvioituun Oppimiseen. 2022.