Reklamaatioiden hyödyntäminen ketteryyteen pyrkivissä organisaatioissa

Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena on kuvata ja laadullisesti selittää, miten reklamaatioihin suhtaudutaan ketteryyteen pyrkivissä organisaatiossa ja miten ne nähdään toiminnan kehittämisen kautta. Mukaan otetaan myös strategian käsite ja sen yhteys reklamaatioon. Lisäkysymyksenä tutkimuksess...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Rönkkö, Samuel
Muut tekijät: Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81031