Oppilaan visuaalisen hahmottamisen vaikeudet opettajien kertomana näkökulmina koulun arki ja matematiikan oppiminen

Tämän laadullisen tutkimuksen tarkoituksena oli kuvata alkuopetusikäisen oppilaan toimintaa koulun arjessa ja matematiikan opiskelussa, silloin kun visuaalisen hahmottamisen taidoissa on vaikeuksia. Lisäksi tutkimuksessa selvitettiin, millaista tukea visuaalisen hahmottamisen vaikeuksiin annetaan. T...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Kiiski, Kati
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/80978