Die diskursive Konstruktion einer nachhaltigen Unternehmensidentität auf der Webseite der BMW-AG

Kestävä kehitys on nykypäivänä merkittävä yhteiskunnallinen teema ja tärkeä osa-alue ilmastonmuutoksen torjunnassa. Tämä peilautuu myös liiketoimintaan ja autoteollisuuteen, joka parasta aikaa etsii sekä kehittää vaihtoehtoisia ratkaisuja perinteisten fossiilisten voimanlähteiden rinnalle. Tässä k...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Laajoki, Samuel
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:deu
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/80964