Koulunkäynninohjaajien kokema asema, arvostus ja työnkuva

Tutkielmassa pyrittiin selvittämään koulunkäynninohjaajien asemaa, arvostusta ja työnkuvaa yhdessä suomalaisessa yhtenäiskoulussa. Tutkimuksen motiiveina olivat verrattain vähäinen tutkimus aiheesta sekä oma tausta ohjaajana. Tutkielma toteutettiin laadullisena fenomenologis–hermeneuttisena tapaustu...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Suuronen, Jari-Pekka
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Opettajankoulutuslaitos, Department of Teacher Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/80959