Suontama, J., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2022). Käyttäytymiseen perustuva kohdennettu mainonta verkossa: Hyödyllistä sisältöä vai kuluttajan yksityisyyden rikkomista?
Chicago-viite (17. p.)Suontama, Julia, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, ja University of Jyväskylä. Käyttäytymiseen Perustuva Kohdennettu Mainonta Verkossa: Hyödyllistä Sisältöä Vai Kuluttajan Yksityisyyden Rikkomista? 2022.
MLA-viite (9. p.)Suontama, Julia, et al. Käyttäytymiseen Perustuva Kohdennettu Mainonta Verkossa: Hyödyllistä Sisältöä Vai Kuluttajan Yksityisyyden Rikkomista? 2022.
Varoitus: Nämä viitteet eivät aina ole täysin luotettavia.