Suontama, J., Kauppakorkeakoulu, Economics, S. o. B. a., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2022). Käyttäytymiseen perustuva kohdennettu mainonta verkossa: Hyödyllistä sisältöä vai kuluttajan yksityisyyden rikkomista?
Chicago Style (17th ed.) CitationSuontama, Julia, Kauppakorkeakoulu, School of Business and Economics, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Käyttäytymiseen Perustuva Kohdennettu Mainonta Verkossa: Hyödyllistä Sisältöä Vai Kuluttajan Yksityisyyden Rikkomista? 2022.
MLA (9th ed.) CitationSuontama, Julia, et al. Käyttäytymiseen Perustuva Kohdennettu Mainonta Verkossa: Hyödyllistä Sisältöä Vai Kuluttajan Yksityisyyden Rikkomista? 2022.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.