Suontama, J., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2022). Käyttäytymiseen perustuva kohdennettu mainonta verkossa: Hyödyllistä sisältöä vai kuluttajan yksityisyyden rikkomista?
Chicago Style (17th ed.) CitationSuontama, Julia, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Käyttäytymiseen Perustuva Kohdennettu Mainonta Verkossa: Hyödyllistä Sisältöä Vai Kuluttajan Yksityisyyden Rikkomista? 2022.
MLA (9th ed.) CitationSuontama, Julia, et al. Käyttäytymiseen Perustuva Kohdennettu Mainonta Verkossa: Hyödyllistä Sisältöä Vai Kuluttajan Yksityisyyden Rikkomista? 2022.