APA (7th ed.) Citation

Suontama, J., Economics, J. U. S. o. B. a., kauppakorkeakoulu, J. y., Taloustieteet, Economics, B. a., yliopisto, J., & Jyväskylä, U. o. (2022). Käyttäytymiseen perustuva kohdennettu mainonta verkossa: Hyödyllistä sisältöä vai kuluttajan yksityisyyden rikkomista?

Chicago Style (17th ed.) Citation

Suontama, Julia, Jyväskylä University School of Business and Economics, Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, Taloustieteet, Business and Economics, Jyväskylän yliopisto, and University of Jyväskylä. Käyttäytymiseen Perustuva Kohdennettu Mainonta Verkossa: Hyödyllistä Sisältöä Vai Kuluttajan Yksityisyyden Rikkomista? 2022.

MLA (9th ed.) Citation

Suontama, Julia, et al. Käyttäytymiseen Perustuva Kohdennettu Mainonta Verkossa: Hyödyllistä Sisältöä Vai Kuluttajan Yksityisyyden Rikkomista? 2022.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.