En språkmedveten språköskola? klasslärarnas uppfattningar om språkmedvetenhet och om hur den syns i två språköskolor

Tämän tutkielman tarkoituksena oli selvittää, kuinka kielitietoisuus näkyy kielisaarekekoulujen toiminnassa luokanopettajien näkökulmasta. Toisena tarkoituksena oli ottaa selvää, miten luokanopettajat kielisaarekekouluissa ymmärtävät kielitietoisuuden käsitteen. Tutkimuskysymykset olivat seuraavat:...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Anttila, Marjatta
Muut tekijät: Humanistis-yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Humanities and Social Sciences, Kieli- ja viestintätieteiden laitos, Department of Language and Communication Studies, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Kandityö
Kieli:swe
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/80768