Miten opettajat tukevat vuorovaikutuksessa sanallisesti ja sanattomasti lasten emotionaalisen kompetenssin rakentumista Paula ja tunnepeikot-tuokioilla?

Bibliographic Details
Main Author: Nieminen, Jenna
Other Authors: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä, Varhaiskasvatus, Early Childhood Education, 104
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: 2022
Subjects:
Online Access: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/80671
_version_ 1799744669746200576
annif_keywords_txtF_mv vuorovaikutus opettajat tunteet sosiaalinen vuorovaikutus opettaja-oppilassuhde
annif_uris_txtF_mv http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117 http://www.yso.fi/onto/yso/p3485 http://www.yso.fi/onto/yso/p10590 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
author Nieminen, Jenna
author2 Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Varhaiskasvatus Early Childhood Education 104
author_facet Nieminen, Jenna Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta Faculty of Education and Psychology Kasvatustieteiden laitos Department of Education Jyväskylän yliopisto University of Jyväskylä Varhaiskasvatus Early Childhood Education 104 Nieminen, Jenna
author_sort Nieminen, Jenna
building Jyväskylän yliopisto JYX-julkaisuarkisto
datasource_str_mv jyx
department_txtF Kasvatustieteiden laitos
faculty_txtF Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
first_indexed 2022-04-22T20:03:46Z
format Pro gradu
format_ext_str_mv Opinnäyte Maisterivaiheen työ
free_online_boolean 1
fullrecord <?xml version="1.0"?> <qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Miten opettajat tukevat vuorovaikutuksessa sanallisesti ja sanattomasti lasten emotionaalisen kompetenssin rakentumista Paula ja tunnepeikot-tuokioilla?</title><creator>Nieminen, Jenna</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyv&#xE4;skyl&#xE4;n yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyv&#xE4;skyl&#xE4;</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Varhaiskasvatus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Early Childhood Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">104</contributor><subject type="other">emotionaaliset taidot</subject><subject type="yso">tunteet</subject><subject type="yso">tunnetaidot</subject><subject type="yso">vuorovaikutus</subject><subject type="yso">kompetenssi</subject><subject type="yso">sosiaaliset taidot</subject><subject type="yso">opettajat</subject><subject type="yso">varhaiskasvatus</subject><subject type="yso">sosiaalinen vuorovaikutus</subject><subject type="yso">tukeminen</subject><available>2022-04-22T04:34:02Z</available><issued>2022</issued><type lang="en">Master&#x2019;s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/80671</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202204222350</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekij&#xE4;noikeuss&#xE4;&#xE4;nn&#xF6;sten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkil&#xF6;kohtaista k&#xE4;ytt&#xF6;&#xE4; varten. K&#xE4;ytt&#xF6; kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202204222350</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/80671/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202204222350.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202204222350.pdf" type="application/pdf" length="429827" sequence="1"/><recordID>123456789_80671</recordID></qualifieddc>
id jyx.123456789_80671
language fin
last_indexed 2024-05-13T20:04:36Z
main_date 2022-01-01T00:00:00Z
main_date_str 2022
online_boolean 1
online_urls_str_mv {"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/80671\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202204222350.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202204222350.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
oppiainekoodi_txtF 104
publication_first_indexed 2022-04-22T20:03:46Z
publishDate 2022
record_format qdc
source_str_mv jyx
spellingShingle Nieminen, Jenna Miten opettajat tukevat vuorovaikutuksessa sanallisesti ja sanattomasti lasten emotionaalisen kompetenssin rakentumista Paula ja tunnepeikot-tuokioilla? emotionaaliset taidot tunteet tunnetaidot vuorovaikutus kompetenssi sosiaaliset taidot opettajat varhaiskasvatus sosiaalinen vuorovaikutus tukeminen
subject_txtF Varhaiskasvatus
thumbnail https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_80671&index=0&size=large
title Miten opettajat tukevat vuorovaikutuksessa sanallisesti ja sanattomasti lasten emotionaalisen kompetenssin rakentumista Paula ja tunnepeikot-tuokioilla?
title_full Miten opettajat tukevat vuorovaikutuksessa sanallisesti ja sanattomasti lasten emotionaalisen kompetenssin rakentumista Paula ja tunnepeikot-tuokioilla?
title_fullStr Miten opettajat tukevat vuorovaikutuksessa sanallisesti ja sanattomasti lasten emotionaalisen kompetenssin rakentumista Paula ja tunnepeikot-tuokioilla? Miten opettajat tukevat vuorovaikutuksessa sanallisesti ja sanattomasti lasten emotionaalisen kompetenssin rakentumista Paula ja tunnepeikot-tuokioilla?
title_full_unstemmed Miten opettajat tukevat vuorovaikutuksessa sanallisesti ja sanattomasti lasten emotionaalisen kompetenssin rakentumista Paula ja tunnepeikot-tuokioilla? Miten opettajat tukevat vuorovaikutuksessa sanallisesti ja sanattomasti lasten emotionaalisen kompetenssin rakentumista Paula ja tunnepeikot-tuokioilla?
title_short Miten opettajat tukevat vuorovaikutuksessa sanallisesti ja sanattomasti lasten emotionaalisen kompetenssin rakentumista Paula ja tunnepeikot-tuokioilla?
title_sort miten opettajat tukevat vuorovaikutuksessa sanallisesti ja sanattomasti lasten emotionaalisen kompetenssin rakentumista paula ja tunnepeikot tuokioilla
title_txtP Miten opettajat tukevat vuorovaikutuksessa sanallisesti ja sanattomasti lasten emotionaalisen kompetenssin rakentumista Paula ja tunnepeikot-tuokioilla?
topic emotionaaliset taidot tunteet tunnetaidot vuorovaikutus kompetenssi sosiaaliset taidot opettajat varhaiskasvatus sosiaalinen vuorovaikutus tukeminen
topic_facet emotionaaliset taidot kompetenssi opettajat sosiaalinen vuorovaikutus sosiaaliset taidot tukeminen tunnetaidot tunteet varhaiskasvatus vuorovaikutus
url https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/80671 http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202204222350
work_keys_str_mv AT nieminenjenna mitenopettajattukevatvuorovaikutuksessasanallisestijasanattomastilastenemotionaali