_version_ |
1799744669746200576
|
annif_keywords_txtF_mv |
vuorovaikutus
opettajat
tunteet
sosiaalinen vuorovaikutus
opettaja-oppilassuhde
|
annif_uris_txtF_mv |
http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
http://www.yso.fi/onto/yso/p3485
http://www.yso.fi/onto/yso/p10590
http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
|
author |
Nieminen, Jenna
|
author2 |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Kasvatustieteiden laitos
Department of Education
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Varhaiskasvatus
Early Childhood Education
104
|
author_facet |
Nieminen, Jenna
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
Faculty of Education and Psychology
Kasvatustieteiden laitos
Department of Education
Jyväskylän yliopisto
University of Jyväskylä
Varhaiskasvatus
Early Childhood Education
104
Nieminen, Jenna
|
author_sort |
Nieminen, Jenna
|
building |
Jyväskylän yliopisto
JYX-julkaisuarkisto
|
datasource_str_mv |
jyx
|
department_txtF |
Kasvatustieteiden laitos
|
faculty_txtF |
Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta
|
first_indexed |
2022-04-22T20:03:46Z
|
format |
Pro gradu
|
format_ext_str_mv |
Opinnäyte
Maisterivaiheen työ
|
free_online_boolean |
1
|
fullrecord |
<?xml version="1.0"?>
<qualifieddc schemaLocation="http://purl.org/dc/terms/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dcterms.xsd http://purl.org/dc/elements/1.1/ http://dublincore.org/schemas/xmls/qdc/2006/01/06/dc.xsd"><title>Miten opettajat tukevat vuorovaikutuksessa sanallisesti ja sanattomasti lasten emotionaalisen kompetenssin rakentumista Paula ja tunnepeikot-tuokioilla?</title><creator>Nieminen, Jenna</creator><contributor type="tiedekunta" lang="fi">Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta</contributor><contributor type="tiedekunta" lang="en">Faculty of Education and Psychology</contributor><contributor type="laitos" lang="fi">Kasvatustieteiden laitos</contributor><contributor type="laitos" lang="en">Department of Education</contributor><contributor type="yliopisto" lang="fi">Jyväskylän yliopisto</contributor><contributor type="yliopisto" lang="en">University of Jyväskylä</contributor><contributor type="oppiaine" lang="fi">Varhaiskasvatus</contributor><contributor type="oppiaine" lang="en">Early Childhood Education</contributor><contributor type="oppiainekoodi">104</contributor><subject type="other">emotionaaliset taidot</subject><subject type="yso">tunteet</subject><subject type="yso">tunnetaidot</subject><subject type="yso">vuorovaikutus</subject><subject type="yso">kompetenssi</subject><subject type="yso">sosiaaliset taidot</subject><subject type="yso">opettajat</subject><subject type="yso">varhaiskasvatus</subject><subject type="yso">sosiaalinen vuorovaikutus</subject><subject type="yso">tukeminen</subject><available>2022-04-22T04:34:02Z</available><issued>2022</issued><type lang="en">Master’s thesis</type><type lang="fi">Pro gradu -tutkielma</type><identifier type="uri">https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/80671</identifier><identifier type="urn">URN:NBN:fi:jyu-202204222350</identifier><language type="iso">fi</language><rights type="copyright" lang="fi">Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.</rights><rights type="copyright" lang="en">This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.</rights><permaddress type="urn">http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202204222350</permaddress><file bundle="ORIGINAL" href="https://jyx.jyu.fi/bitstream/123456789/80671/1/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202204222350.pdf" name="URN:NBN:fi:jyu-202204222350.pdf" type="application/pdf" length="429827" sequence="1"/><recordID>123456789_80671</recordID></qualifieddc>
|
id |
jyx.123456789_80671
|
language |
fin
|
last_indexed |
2024-05-13T20:04:36Z
|
main_date |
2022-01-01T00:00:00Z
|
main_date_str |
2022
|
online_boolean |
1
|
online_urls_str_mv |
{"url":"https:\/\/jyx.jyu.fi\/bitstream\/123456789\/80671\/1\/URN%3aNBN%3afi%3ajyu-202204222350.pdf","text":"URN:NBN:fi:jyu-202204222350.pdf","source":"jyx","mediaType":"application\/pdf"}
|
oppiainekoodi_txtF |
104
|
publication_first_indexed |
2022-04-22T20:03:46Z
|
publishDate |
2022
|
record_format |
qdc
|
source_str_mv |
jyx
|
spellingShingle |
Nieminen, Jenna
Miten opettajat tukevat vuorovaikutuksessa sanallisesti ja sanattomasti lasten emotionaalisen kompetenssin rakentumista Paula ja tunnepeikot-tuokioilla?
emotionaaliset taidot
tunteet
tunnetaidot
vuorovaikutus
kompetenssi
sosiaaliset taidot
opettajat
varhaiskasvatus
sosiaalinen vuorovaikutus
tukeminen
|
subject_txtF |
Varhaiskasvatus
|
thumbnail |
https://jyu.finna.fi/Cover/Show?source=Solr&id=jyx.123456789_80671&index=0&size=large
|
title |
Miten opettajat tukevat vuorovaikutuksessa sanallisesti ja sanattomasti lasten emotionaalisen kompetenssin rakentumista Paula ja tunnepeikot-tuokioilla?
|
title_full |
Miten opettajat tukevat vuorovaikutuksessa sanallisesti ja sanattomasti lasten emotionaalisen kompetenssin rakentumista Paula ja tunnepeikot-tuokioilla?
|
title_fullStr |
Miten opettajat tukevat vuorovaikutuksessa sanallisesti ja sanattomasti lasten emotionaalisen kompetenssin rakentumista Paula ja tunnepeikot-tuokioilla?
Miten opettajat tukevat vuorovaikutuksessa sanallisesti ja sanattomasti lasten emotionaalisen kompetenssin rakentumista Paula ja tunnepeikot-tuokioilla?
|
title_full_unstemmed |
Miten opettajat tukevat vuorovaikutuksessa sanallisesti ja sanattomasti lasten emotionaalisen kompetenssin rakentumista Paula ja tunnepeikot-tuokioilla?
Miten opettajat tukevat vuorovaikutuksessa sanallisesti ja sanattomasti lasten emotionaalisen kompetenssin rakentumista Paula ja tunnepeikot-tuokioilla?
|
title_short |
Miten opettajat tukevat vuorovaikutuksessa sanallisesti ja sanattomasti lasten emotionaalisen kompetenssin rakentumista Paula ja tunnepeikot-tuokioilla?
|
title_sort |
miten opettajat tukevat vuorovaikutuksessa sanallisesti ja sanattomasti lasten emotionaalisen kompetenssin rakentumista paula ja tunnepeikot tuokioilla
|
title_txtP |
Miten opettajat tukevat vuorovaikutuksessa sanallisesti ja sanattomasti lasten emotionaalisen kompetenssin rakentumista Paula ja tunnepeikot-tuokioilla?
|
topic |
emotionaaliset taidot
tunteet
tunnetaidot
vuorovaikutus
kompetenssi
sosiaaliset taidot
opettajat
varhaiskasvatus
sosiaalinen vuorovaikutus
tukeminen
|
topic_facet |
emotionaaliset taidot
kompetenssi
opettajat
sosiaalinen vuorovaikutus
sosiaaliset taidot
tukeminen
tunnetaidot
tunteet
varhaiskasvatus
vuorovaikutus
|
url |
https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/80671
http://www.urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202204222350
|
work_keys_str_mv |
AT nieminenjenna mitenopettajattukevatvuorovaikutuksessasanallisestijasanattomastilastenemotionaali
|