Opettajien käyttämiä opetusmenetelmiä monikielisen oppilaan suomen kielen opetuksessa

Tämän tutkimuksen tarkoituksena on tuoda esille opettajien käsityksiä niistä pedagogisista opetusmenetelmistä, joilla he voivat tukea monikielisen oppilaan suomen kielen kehitystä ja oppimista alakoulussa. Kielellinen moninaisuus on osa suomalaista yhteiskuntaa. Perusopetus on velvoitettu tekemään...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Heinonen, Tiia, Parviainen, Oona
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/80592