Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
Käytetyt suodattimet:
Asiasanat: Poista suodatin Finpro
Sivu ladataan uudelleen, kun suodatin poistetaan.
Poista rajaukset
Sivu ladataan uudelleen, kun suodatin poistetaan.
Poista rajaukset
Näytä rajaukset (1)
Asiasanat: Poista suodatin Finpro
  • The effects of globalization o...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
The effects of globalization on culture : a study of the experiences of globalization among Finnish travellers

The effects of globalization on culture a study of the experiences of globalization among Finnish travellers

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Vesajoki, Funlayo
Muut tekijät: Humanistinen tiedekunta, Faculty of Humanities, Historian ja etnologian laitos, Department of History and Ethnology, University of Jyväskylä, Jyväskylän yliopisto
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Julkaistu: 2002
Aiheet:
globalization
world citizenship
culture
identity
Etnologia
Ethnology
302
kansainvälisyys
globalisaatio
maailmankansalaisuus
matkailijat
kulttuuri-identiteetti
kulttuuriantropologia
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/8059
  • Saatavuustiedot
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Yhteenveto:

Samankaltaisia teoksia

  • The effects of globalization on culture : a study of the experiences of globalization among Finnish travellers
    Tekijä: Vesajoki, Funlayo
    Julkaistu: (2002)
  • "Pakostakin hiukkasen maailmankansalainen" : tapaustutkimus kansainvälisyydestä, siihen asennoitumisesta ja kulttuurisen identiteetin muodoista kahdeksantoista lukiolaisen elämismaailmassa
    Tekijä: Haapaniemi, Ria
    Julkaistu: (2009)
  • Pastaa ja perspektiiviä : tapaustutkimus kansainvälisyyden merkityksistä nuorten kansainväliseen ryhmätapaamiseen osallistuneiden kerronnassa
    Tekijä: Hotari, Satu
    Julkaistu: (2018)
  • Culture, branding and national identity in the era of globalization : a study of beer brands in the Finnish market
    Tekijä: Hurley, William
    Julkaistu: (2013)
  • The effects of the English language on the cultural identity of Chinese university students
    Tekijä: Seppälä, Milja
    Julkaistu: (2011)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus