Vanhempien kokemuksia neurokirjon lasten etäopetuksen haasteista kevään 2020 pandemiatilanteessa

Tämän tutkielman tarkoituksena oli tuoda esiin, minkälaisia haasteita ADHD-piirteitä omaavien alkuopetusikäisten lasten vanhemmat kokivat kevään 2020 pandemiasta johtuneen etäopetusjakson aikana. Haasteiden tutkimuksella voidaan tunnistaa tukea tarvitsevan lapsen kehitystasoon liittyviä erityispiirt...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Larkiola, Tuulikki
Muut tekijät: Kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, Faculty of Education and Psychology, Kasvatustieteiden laitos, Department of Education, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/80534