Opettajan ja luokkakavereiden sosiaalisen tuen vaikutus 7.- ja 9.-luokkalaisten terveyden lukutaitoon WHO-Koululaistutkimuksen tuloksia 2014

Terveyden lukutaidolle luodaan pohjaa nuoruudessa ja kouluympäristön nähdäänkin olevan keskeinen ympäristö sen kehittymiselle. Samaan aikaan koulu nähdään tärkeänä sosiaalisena ympäristönä, jossa nuori voi kokea saavansa sosiaalista tukea. Sosiaalisen tuen vaikutusta nuoren terveyden lukutaitoon on...

Täydet tiedot

Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Könönen, Kaisa
Muut tekijät: Liikuntatieteellinen tiedekunta, Faculty of Sport and Health Sciences, Liikunta- ja terveystieteet, Sport and Health Sciences, Jyväskylän yliopisto, University of Jyväskylä
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: 2022
Aiheet:
Linkit: https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/80447